Το λεξικό της Οξφόρδης ορίζει μια τάση ως κάτι που «αναπτύσσεται, αλλάζει ή φτάνει στη μόδα». Και για μεγάλο χρονικό διάστημα οι mobile κρατήσεις θα μπορούσαν να καθοριστούν όπως παραπάνω.

Hotel mobile marketing

Τα τελευταία πέντε χρόνια υπήρξαν αμέτρητα ιστολόγια, σεμινάρια κλπ αφιερωμένα στην πρόβλεψη της πρόσληψης των επισκεπτών που επιλέγουν να κλείσουν ένα τραπέζι μέσω μικρότερων οθονών, και κινητών συσκευών. Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα ότι τα ερωτήματα και οι αναζητήσεις χρήστη που ολοκληρώθηκαν στα κινητά έχουν ξεπεράσει αυτά που γίνονται στην επιφάνεια εργασίας, και φυσικά τηλεφωνικά.

Οι επαγγελματίες της εστίασης πρέπει να κάνουν οτιδήποτε μπορούν για να προσαρμόσουν τις στρατηγικές marketing τους και να ακολουθήσουν μια πρώτη mobile προσέγγιση για την προσέλκυση επισκεπτών.

Όλα πρέπει να ξεκινήσουν με την ιστοσελίδα του εστιατορίου για κινητά. Η εμπειρία που παρέχεται στους επισκέπτες πριν κλείσουν ένα τραπέζι είναι τόσο σημαντική και ο τρόπος με τον οποίο ένας ιστότοπος του εστιατόριου ανταποκρίνεται σε mobile συσκευές είναι το κλειδί για την επιτυχία του marketing στο κινητό.

Συνολικά, εδώ είναι μερικές πτυχές της ιστοσελίδας σας, σύμφωνα με το siteminder.com, που πρέπει να είναι σε θέση να καλύπτει για μια καλή mobile εμπειρία:

  • Οι χρήστες δεν χρειάζεται να μετακινούνται ή να μεγεθύνουν για να δουν πληροφορίες
  • Η γραμματοσειρά είναι ευανάγνωστη και το περιεχόμενο είναι σύντομο
  • Η χρήση του Adobe Flash και των αναδυόμενων παραθύρων είναι περιορισμένη
  • Οι Χάρτες Google είναι ενσωματωμένοι, ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρουν το δρόμο τους προς και από το εστιατόριό σας
  • Το λογότυπό σας είναι συνδεδεμένο έτσι ώστε να είναι απλό να επιστρέψει κανείς στην αρχική σελίδα
  • Υπάρχει μια εύκολα προσιτή γραμμή αναζήτησης και ημερολόγιο
  • Οι φόρμες συμπληρώνονται αυτόματα για τους επισκέπτες που επιστρέφουν ξανά
  • Υπάρχει αντίθεση μεταξύ εικόνων και χρωμάτων που καθιστούν την ιστοσελίδα όμορφη

Αυτό που αποτελεί πλεονέκτημα είναι η ταχύτητα και η ευκολία χρήσης, κάτι που η Google εκτιμά πολύ καλά.

Μπορεί να ακούγεται απλό αλλά είναι εκπληκτικό το πόσες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να εφαρμόσουν μια μηχανή κρατήσεων φιλική προς κινητά στην ιστοσελίδα τους. Οι σημερινοί μηχανισμοί κρατήσεων είναι απίστευτα ισχυροί και μπορούν να ενσωματωθούν άμεσα με τη λύση διαχείρισης διαδικτυακών τόπων και καναλιών. Αυτό σημαίνει ότι το απόθεμα και τα ποσοστά είναι ενημερωμένα ανά πάσα στιγμή.