Εάν υπάρχει ένα πράγμα που μπορεί να περιπλέξει και να διαταράξει την διαδικασία κρατήσεων για τα εστιατόρια, είναι το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της μηχανής αναζήτησης.

SEO

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης λαμβάνει περισσότερο από το 90% της συνολικής επισκεψιμότητας, για το εστιατόριό σας που βρίσκεται στο Google πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στα βασικά στοιχεία του SEO. Η πρώτη σελίδα του Google είναι μια τέτοια ανταγωνιστική μάχη και το εστιατόριό σας πρέπει να κάνει τα πάντα για να είναι στα μάτια των πιθανών φιλοξενουμένων.

Με την Google να ενημερώνει συνεχώς τους αλγόριθμους και τη στρατηγική της, την κυκλοφορία που προέρχεται από πολλαπλές συσκευές και τις ασυνεπείς πρακτικές SEO από ταξιδιωτικούς ιστότοπους και τους οδηγούς πόλης, είναι δύσκολο για τα εστιατόρια να αποκτήσουν μια σαφή εικόνα του τι δουλεύει και τι χρειάζεται να γίνει για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα.

Δείτε έξι τρόπους, σύμφωνα με το siteminder.com, για να κρατήσετε την Google ευτυχισμένη:

  1. Σχεδιάστε αποτελεσματικά τις λέξεις-κλειδιά.
    Αυτό απαιτεί να προσεγγίζετε το έργο από την πλευρά του επισκέπτη. Σκεφτείτε τι αναζητούν οι επισκέπτες στο Google κατά τον προγραμματισμό των κρατήσεών τους.
  2. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό στο Google My Business.
    Το Google My Business είναι μια δωρεάν λίστα που βελτιστοποιεί όλες τις πληροφορίες του εστιατορίου σας στα σωστά πεδία και διευκολύνει τους επισκέπτες να αποκτήσουν τις λεπτομέρειες που θέλουν. Αυτό περιλαμβάνει τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου του εστιατορίου σας, τους γεωγραφικούς δείκτες Google, φωτογραφίες, σχόλια επισκεπτών και άλλες σχετικές πληροφορίες, όπως παροχές.
  3. Εξετάστε τη χρήση των διαφημίσεων με το Google Ads.
    Αν και οι διαφημίσεις Google είναι μια υπηρεσία με πληρωμή, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος που επιτρέπει στους επισκέπτες να ξεκινήσουν αμέσως τη διαδικασία κράτησης. Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι θα πληρώσετε μόνο όταν η διαφήμισή σας πατηθεί με ένα κλικ ή γίνει μια κράτηση και θα εμφανιστεί μόνο όταν οι επισκέπτες αναζητούν κάτι που ανταποκρίνεται στις ιδιαιτερότητες της ιδιοκτησίας σας.
  4. Παρακολουθήστε τη ζήτηση και τα δεδομένα αναζήτησης.
    Το SEO δεν είναι μια στρατηγική που κάνουμε μια φορά και μετά την ξεχνάμε. Οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκονται συνεχώς σε εγρήγορση για να εξασφαλίσουν ότι διατηρούν την κατάταξή τους. Παρακολουθώντας τις τάσεις αναζήτησης και ζήτησης για την πόλη σας, μπορείτε να λάβετε πιο έξυπνες αποφάσεις σχετικά με το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.
  5. Αντιμετωπίστε το περιεχόμενο ως απαραίτητο.
    Το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο πάντα θα ευχαριστεί τους αλγορίθμους της Google και θα αυξήσει τις πιθανότητες μετατροπής των επισκεπτών του ιστότοπου σε κρατήσεις. Η διατήρηση ενός blog είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό και να εξασφαλιστεί ότι το περιεχόμενό σας είναι πάντα φρέσκο. Εξετάστε τη δημοσίευση μιας ανάρτησης τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, την κοινή χρήση στις σελίδες κοινωνικών μέσων και την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη βάση δεδομένων σας

Δεν υπάρχει γρήγορη λύση για τις ταξινομήσεις SEO και Google και υπάρχουν πολλές άλλες τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πέρα από αυτές που αναφέρονται εδώ. Απαιτεί τακτική επαγρύπνηση και ενημέρωση εξ ονόματός σας για τη διατήρηση της κατάταξης Google.

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics για να συλλέξετε δεδομένα. Η ανάλυση είναι σημαντική για κάθε στρατηγική που εφαρμόζετε στο εστιατόριό σας. Λαμβάνοντας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποιος μπορεί να ψάχνει για ένα εστιατόριο όπως το δικό σας και τι περιεχόμενο τους ενδιαφέρει, μπορείτε πραγματικά να αρχίσετε να βελτιστοποιείτε κάθε πτυχή του ιστοτόπου σας.

Το Google Analytics μπορεί να βοηθήσει στα εξής:

  • Αξιολόγηση του όγκου κίνησης των λέξεων-κλειδιών
  • Μέτρηση προβολών σελίδας περιεχομένου
  • Καταγράψτε από πού προέρχεται η κυκλοφορία
  • Προσδιορίστε ποιες συσκευές χρησιμοποιούν οι επισκέπτες
  • Κατανοήστε ποιες πηγές επισκεψιμότητας έχουν τα υψηλότερα ποσοστά μετατροπής σε κέρδος.